29 травня 2023

 Учениця 8 класу Щербина Олександра була запрошена на Український національний чемпіонат з бразильського джиу джитсу, де зайняла почесне ІІ місце. 

Срібна медаль!!!🥈🤩💪




«Хто перший!» 🎉🎉🎉

 Були підбиті підсумки загальношкільного змагання з фізичного виховання 

«Хто перший!» 🎉🎉🎉

Почесне І місце 🥇🏆займає учень пʼятого класу Шулежко Данило!!!

Перша пʼятірка:

Шулежко Данило 5 клас (170 балів)

Шаталова Кіра 9 клас (143 б.)

Батрак Максим 9 клас (140 б.)

Долгова Марія 5 клас (125 б.)

Григорʼєва Дарина 6 клас (104 б.)

Дякую за участь усіх учнів, які були не байдужі👍🤩

Спорт - це сила💪

І, як обіцяла, переможця чекає невеличкий приз - спортивна гра «Твістер», у яку ви можете пограти разом з усією сімʼєю та шоколадний батончик Snickers🍫






10 травня 2023

#рекорд_KBF

 #рекорд_KBF

Сьогодні наші учні свій ранок розпочали із зарядки, а саме, стали учасниками рекорду наймасштабнішої всеукраїнської онлайн-руханки до Всесвітнього дня руху заради здоровʼя. Хоча і в різних куточках країни, а деякі за кордоном, діти із задоволенням та азартом робили руханку разом із РуханкоМеном. Дякуємо організаторам такого масштабного дійства!

🤸‍♂️💪👍

                     





02 квітня 2023

Всеукраїнський конкурс "#ТГШ209:Таємниця генія Шевченка"

 Діти розпочали канікули із Всеукраїнського конкурсу "#ТГШ209:Таємниця генія Шевченка", де не лише оцінили свої знання, а й доповнили цікавими фактами про життя вічного Кобзаря

🤓
Вітаємо призерів - Балабан Діану та Касярум Поліну, які отримали дипломи І ступеня.🥇🥇



Розважальний комплекс #OriginQuest

 Ну і куди ж без розваг!

✨ Розважальний комплекс #OriginQuest. Море емоцій! 😁Незабутні враження!😍 У Музеї Експериментів діти відчули себе юними геніями, яким підкорюється все навкруги.



10 грудня 2022

 #пакунокнатхнення2023 Klitschko Foundation Новопавлівська філія КЗ "ОЗЗСО "Сузір'я"

Моє натхнення…
Моє натхнення - це велика жага до нашої скорішої перемоги💙💛
Це жага наших діточок до занять фізичною культурою не зважаючи на те, що нам довелося розлетітися у різні куточки нашої держави🤸‍♀️🏋️🚴🏻‍♀️🧘
Це креатив, який проявляють наші вихованці✨💫
Це розуміння того, що місією вчителя зараз є виховання міцної, здорової та успішної нації; гідних патріотів своєї країни🇺🇦



11 вересня 2022

 Відео-челендж до Дня фізичного виховання і спорту

⚽️🏀🎱🤾‍♀️🤸‍♂️🧘‍♂️
Вітаємо з Днем фізичної культури та спорту України. Бажаємо сили й розуму, здоров’я і впевненості, оптимізму і бадьорості, свободи вибору і твердості характеру. Бажаємо активних рухів у житті: і в роботі, і на відпочинку, і, навіть, у танцях в капцях вдома.



29 вересня 2021

Правила самостійних занять і методика складання індивідуальних програм занять фізичними вправами

 

  • Самостійні заняття із загальної фізичної підго­товки забезпечують тривале збереження фізичної та розумової працездатності та створюють умови для високопродуктивної праці. Самостійна підго­товка школярів здійснюється в процесі позаклас- ної та позашкільної роботи з фізичної культури. Основними засобами таких занять є загальнороз- вивальні вправи, у тому числі гімнастичні (для м'язів рук, ніг, тулуба та шиї, а також на гім­настичних снарядах), легкоатлетичні (ходьба, біг, стрибки, метання), вправи на тренажерах, а також різноманітні рухливі та спортивні ігри, вправи спортивного характеру (плавання, ходьба на лижах, катання на ковзанах та ін.).
  • Основні правила самостійних занять фізичними вправами
  • Перш ніж розпочати самостійні заняття, необ­хідно з'ясувати стан здоров'я та рівень фізичного розвитку.
  • Заняття обов'язково слід розпочинати з роз­минки, а після завершення застосовувати понов­лювальні процедури (масаж, душ або ванна). Ефек­тивність тренувальних навантажень збільшується, якщо їх використовувати разом із гартувальними процедурами і з дотриманням режиму раціональ­ного харчування.
  • Тому слід намагатися проводити заняття на сві­жому повітрі, залучаючи до них товаришів або ро­дичів.
  • Необхідно дотримуватися фізіологічних прин­ципів тренування:
  • поступове ускладнення вправ;
  • зростання обсягу та інтенсивності навантажень|
  • чергування навантаження та відпочинку про­тягом одного заняття з урахуванням перене­сення навантаження.

Кожне заняття повинно складатися із підготов­чої, основної та заключної частини, на що припа­дає 15-20%, до 70% і 5-10% загальної тривало­сті заняття відповідно. Не намагатися якнайшвид­ше досягнути результатів — це може призвести до перенавантаження та перевтомлення. Складаю­чи план заняття, слід добирати вправи на розвиток усіх фізичних якостей (сили, витривалості, швид­кості, спритності, гнучкості).

Після виникнення відчуття стомлення або від­хилень у стані здоров'я, необхідно зменшити на­вантаження та проконсультуватися з лікарем або вчителем фізичної культури.

Принципи складання індивідуальних оздоровчих програм

    1. Принцип різноманітності засобів оздоровчого тренування, що передбачає використання різ­номанітних фізичних вправ та їх специфічний уплив на організм людини.
    2. Принцип поступовості збільшення інтен­сивності та обсягу навантажень, що полягає в оздоровчому ефекті рухової активності се­редньої інтенсивності (хвилеподібна, прямолі­нійна та ступінчаста форми підвищення наван­тажень у межах одного заняття, від заняття до заняття, щотижнево).
    3. Принцип систематичності оздоровчих тре­нувань, що означає необхідність регулярних (не менше ніж тричі на тиждень) занять фізич­ними вправами.
    4. Принцип індивідуальності оздоровчих тре­нувань, що виявляється у визначенні макси­мально допустимих та оптимальних фізичних навантажень залежно від віку, фізичної під­готовленості та індивідуальних особливостей людини.

Методика складання індивідуальної оздоровчої програми

      1. Визначення мети і завдань самостійних за­нять (оздоровчі, рекреаційні, професійно- прикладні, лікувальні або тренувальні).
      2. Визначення спрямованості та організаційних форм самостійних занять (ранкова гігієнічна гімнастика, вправи впродовж дня, самостійні тренувальні заняття), що залежать від віку, статі, стану здоров'я, рівня фізичної (спортив­ної) підготовленості.
      3. Визначення засобів впливу (фізичні вправи, масаж, дотримання гігієнічних вимог упро­довж заняття, загартовування) і методики їх упровадження.
      4. Визначення режимів роботи (обсяг та інтен­сивність фізичного навантаження, засоби його контролю).
      5. Визначення гігієнічних складових оздоровчої програми (раціональне харчування; гігієна тіла, одягу, взуття; загартовування).

  • Під час складання індивідуальних програм за­нять фізичними вправами необхідно враховувати суму оздоровчих, загальнозміцнювальних і роз- вивальних впливів системи спеціально дібраних фізичних вправ, що впливають на формування опорно-рухового апарату, допомагають підвищити функціональні можливості та рівень фізичної під­готовленості.